INSPIRACJE / Przepisy / 19 marca 2020

Smażone tofu z warzywami

Nie masz pomysłu co zrobić z tofu? Zapraszam Cię w kulinarną podróż przez różne smaki 🙂

Składniki:

  • 1 tofu naturalne lub wędzone
  • 1 łyżka oleju kokosowego
  • 1/2 brokuła
  • 1 cukinia
  • papryczka chili (lub inna czerwona)
  • nać pietruszki
  • szalotka
  • sól, pieprz
  • papryka słodka wędzona
  • imbir
  • kolendra (ziarna)
  • sos sojowy

Przygotowanie:

Brokuła oraz cukinię gotujemy na parze.

Na patelni rozpuszczamy olej kokosowy i smażymy pokrojone w plastry o grubości 2 cm tofu. Naturalne nada potrawie delikatności a wędzone intensywności. Smażymy na małym ogniu kilka minut a następnie przyprawiamy solą i pieprzem oraz papryką wędzoną. Następnie dodajemy pokrojoną papryczkę chili (lub inną mniej pikantną) i smażymy chwilę, po czym dodajemy brokuła i cukinię.

Na koniec przyprawiamy kolendrą, imbirem, szalotką i wlewamy pół łyżeczki sosu sojowego wszystko razem mieszając. Wykładamy na talerz połowę porcji, posypujemy natką pietruszki.

Treść niniejszych artykułów ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępuje konsultacji z lekarzem i nie może być podstawą do stosowania jakichkolwiek środków farmaceutycznych ani form terapii. Wszelkie decyzje w ww. kwestiach należą do lekarza prowadzącego leczenie. Portal ani osoby współpracujące nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w portalu.

Zadzwoń i umów się na wizytę!

ul. Przybyszewskiego 99
Łódź

575 900 664 | kontakt@poradniawitaminka.pl


​Pobierz bezpłatny
E-book z przepisami